annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiel internet buiten bundel terwijl ik nog surfvolume heb.

Topic gestart op: 12-08-22 11h34

dhondtsv
Aspirant verkenner

Mobiel internet buiten bundel terwijl ik nog surfvolume heb.

18 juli krijg ik een berichtje van 8090 dat mijn surfvolume bijna volledig is opgebruikt. Ik bekijk mijn app en zie dat ik nog een surfvolume heb (ongeveer 400 mb). Ik ga spaarzaam met mijn internet om want ik wil zeker niet buiten mijn bundel zitten.
19 juli krijg ik heel kort na elkaar dat ik 10€,  plots 25€ extra buiten mijn surfvolume zit. Ik bekijk mijn app maar ik zie dat ik nog 154 mb resterend surfvolume heb. Ik zet die avond mijn mobiele data uit. 

20 juli bel ik de klantendienst. Zij snappen ook niet hoe dit komt, vinden het bizar. Zien ook dat ik nog 154 mb over heb. Blokkeren mijn data buiten bundel om geen verdere kosten te krijgen. En zeggen dat ik terug mag bellen als ik mijn factuur heb.

Ik krijg mijn factuur. Daarin staat dat ik 46,60 € extra mag betalen. Dus ik bel de klantendienst. Vertel opnieuw mijn verhaal. Klantendienst ziet idd dat ik extra volume heb gebruikt. Maar ziet geen foutmeldingen. Dat ik effectief x aantal data verbruikt heb buiten de bundel. Daarbij zeggen ze dat de app soms vertraging geeft naar melding van resterend surfvolume. Nochtans zie ik op de app zelf dat er per uur een update is naar surfgebruik. 

Ik heb ook een prinsscreen genomen van mijn app. Maar geen gehoor. Plots vertelt de vrouw van de klantendienst dat ik die dag zelf 17gb zou verbruikt hebben? Soit ik krijg geen verduidelijking. Ik ben niet akkoord om dit te betalen. Mevrouw van de klantendienst wilt me niet verder helpen. Ze belooft me dat er iemand terug gaat bellen binnen de 5 dagen. 

Niemand meer gehoord, maar ondertussen krijg ik wel een herinnering dat ik mijn factuur niet heb betaald.

Ook Orange msn geprobeerd, maar krijg geen antwoord.

Wat kan ik hier aan doen?

In bijlage mijn printscreens van de tegenstrijdigheden.

 

 

Labels (1)
0 pluimen
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen