Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-08-19 19h42
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Vrijdag naar de shop geweest voor nieuwe smartphone volledig betaald en een afzonderlijk abonnement,toen ik de vraag stelde of ik van de promo's kon genieten was het antwoord NEEN want jij bent al klant bij ons en deze zijn enkel voor nieuwe klanten ook bij online bestellingen.Eerder deze week had ik wel een reactie gekregen op een vorig topic dat je van promo's kan genieten zowel online als in de shop.Wat ik tenzeerste betreur is het feit dat eenmaal je klant bent je niet meer meetelt,natuurlijk is dit niet alleen bij orange,spreek uit ervaring ik heb nog zo verschillende abonnementen lopen waar ik al jaren klant ben en nooit kan genieten van speciale voordelen.Spijtig dat je dit alleen maar teweten komt als je online bestelt of in de shop komt.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb zelf even gekeken op de website van Orange. Bedoel je de promo van de eerste drie maanden korting op een Koala abo?
Dan moet ik helaas de shop gelijk geven. In de voorwaarden staat helemaal onderaan dat deze promo enkel geldig is voor nieuwe klanten die online bestellen. Zelfs als nieuwe klant, als je ervoor naar de shop gaat ben je gezien ....
Dat vind ik ook niet echt klantvriendelijk ....
@ronaldo ht is helaas inderdaad zo eenmaal klant en de promo's gaan er aan voorbij. Vind dat elke provider ook de bestaande klanten eens een leuke promotie of actie kan geven. En dan bedoel ik echt geven dus moest er een abonnement zijn waar je nu 50 procent krijgt geeft de bestaande klant ook 3 maanden die korting.
Ik heb zelf even gekeken op de website van Orange. Bedoel je de promo van de eerste drie maanden korting op een Koala abo?
Dan moet ik helaas de shop gelijk geven. In de voorwaarden staat helemaal onderaan dat deze promo enkel geldig is voor nieuwe klanten die online bestellen. Zelfs als nieuwe klant, als je ervoor naar de shop gaat ben je gezien ....
Dat vind ik ook niet echt klantvriendelijk ....
Het gaat inderdaad over dat koala abo.Mijn bericht was infeite ook maar om aan te tonen dat als je eenmaal klant bent gewoon in de kou blijft staan,maar zoals ik reeds eerder heb vermeld is dit niet alleen bij orange zo.Waar is de klantvriendelijkheid??????????