Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-24 17h59
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik probeerde net om mobiele data voor deze maand toe te voegen aan mijn abonnement. Via zowel de app als de klantenzone lukt dit niet. Wanneer ik ga naar 'Mijn producten beheren' en daarna 'Opties beheren', krijg ik geen enkele optie om aan te duiden. Kan ik dit op nog een andere manier doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
ja, @Jana3 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen
tijdelijk denk ik
ja, @Jana3 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen
tijdelijk denk ik
Dag @Jana3
Alles terug operationeel vandaag zie ik. Een half uur geleden, nu terug niet meer
Wat opmerkingen over mobiele data
@Jana3 een goedenavond,
je kan eens opbellen naar nr 5000
of via FB-Messenger een berichtje doen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Dank je wel!
Ik heb 5000 opgebeld en zij konden mij inderdaad verder helpen.