annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data toevoegen niet mogelijk.

Topic gestart op: 18-11-24 17h59

Antwoorden: 5 antwoorden

Jana3
Aspirant verkenner

Mobiele data toevoegen niet mogelijk.

OPGELOST

Ik probeerde net om mobiele data voor deze maand toe te voegen aan mijn abonnement. Via zowel de app als de klantenzone lukt dit niet. Wanneer ik ga naar 'Mijn producten beheren' en daarna 'Opties beheren', krijg ik geen enkele optie om aan te duiden. Kan ik dit op nog een andere manier doen? 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

ja, @Jana3 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen

tijdelijk denk ik

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@Jana3 bedankt om dat even mee te delen, fijne dag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen