annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data toevoegen niet mogelijk.

Topic gestart op: 18-11-24 17h59

Antwoorden: 5 antwoorden

Jana3
Aspirant verkenner

Mobiele data toevoegen niet mogelijk.

OPGELOST

Ik probeerde net om mobiele data voor deze maand toe te voegen aan mijn abonnement. Via zowel de app als de klantenzone lukt dit niet. Wanneer ik ga naar 'Mijn producten beheren' en daarna 'Opties beheren', krijg ik geen enkele optie om aan te duiden. Kan ik dit op nog een andere manier doen? 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

ja, @Jana3 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen

tijdelijk denk ik

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Gregory
Wijze
Wijze

ja, @Jana3 zie in My Orange dat je momenteel geen optie kunt toevoegen, noch je tariefplan wijzigen

tijdelijk denk ik

Gregory
Wijze
Wijze

Dag @Jana3 

Alles terug operationeel vandaag zie ik.  Een half uur geleden, nu terug niet meer

Wat opmerkingen over mobiele data

• Met de nieuwere abonnementen word je niet meer afgesneden indien de hoeveelheid van je abonnement op is.  Je gaat door an verlaagde snelheid ( 512 kbps) , zonder meerkost
  • Ik zie in de app dat 5 GB 10 EUR kost, wat ik nogal aan de dure kant vind
    • Soms/meestal is het voordeliger/comfortabeler van tijdelijk je abonnement te verhogen -  (maand erop terug verlagen)
      • Goedkoper
      • Meer GB
    • 7 EUR van Small ( 8 GB) naar Medium (50 GB)
    • 9 EUR van Medium (50 GB) naar Large (300 GB)
    • Kan iets minder zijn dan 7 of 9 EUR als je van het multiproduct voordeel geniet

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Jana3  een goedenavond, 

je kan eens opbellen naar nr 5000

of via FB-Messenger een berichtje doen.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Jana3
Aspirant verkenner

Dank je wel! 

Ik heb 5000 opgebeld en zij konden mij inderdaad verder helpen.

Leden met de meeste pluimen