annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele data verdwenen

Topic gestart op: 22-05-18 23h56

Antwoorden: 6 antwoorden

BenoitLuyts
Rekruut scout

Mobiele data verdwenen

OPGELOST

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groeten

Benoit

Ugh! @BenoitLuyts

 

Als het probleem blijft aanhouden stel ik voor dat je contact opneemt met de klantendienst. Andere klanten gaan je moeilijk te woord kunnen staan met dit specifiek voorval.

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Zakaria
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor het advies!

NelsonM
Orange-werknemer

Bedankt voor het advies!

Hallo @Zakaria,

Welkom op tribe ! Vergeet niet je mede tribers te mentionneren door een @ voor zijn tribe-pseudo te plaatsen.

Zo krijgt hij de notificatie, hiermee wordt het ook duidelijker voor alle tribers.

Groetjes,

Nelson 

Leden met de meeste pluimen