Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-05-18 23h56
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?
Kan iemand me helpen?
Met vriendelijke groeten
Benoit
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wanneer ik mijn surfvolume controleer op de MyOrange-app, zie ik dat ik nog 3,37 GB surfvolume heb. Echter, wanner ik mijn mobiele data aanzet, komt er een melding dat ik mij moet 'inloggen bij netwerk Orange B'. Dit brengt mij naar een pagina 'Internetverbinding geblokkeerd'. Waarna ik MBs kan kopen om verder te kunnen surfen, ook al heb ik nog 3,37 GB over?
Kan iemand me helpen?
Met vriendelijke groeten
Benoit
Ugh! @BenoitLuyts
Als het probleem blijft aanhouden stel ik voor dat je contact opneemt met de klantendienst. Andere klanten gaan je moeilijk te woord kunnen staan met dit specifiek voorval.
Totem
Bedankt voor het advies!
Bedankt voor het advies!
Hallo @Zakaria,
Welkom op tribe ! Vergeet niet je mede tribers te mentionneren door een @ voor zijn tribe-pseudo te plaatsen.
Zo krijgt hij de notificatie, hiermee wordt het ook duidelijker voor alle tribers.
Groetjes,
Nelson