Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-11-19 15h05
Antwoorden: 6 antwoorden
Ik ben overgestap naar orange van vorige week. Ik wou een aankopen doen via factuur van orange, maar heeft een melding dat niet gaan voor de verifiëren. Iemand die weet hoe dit komt en hoe ik het moet oplossen?
ik heb juist het zelfste probleem, ik kon dit over enkele weken nog en nu als ik voor mijn spel op mijn gsm een aankoop wil doen via mijn orange factuur komt er op van " samsung checkout en samsung kopen in app... betaling geannulleerd" weet soms aub iemand die mij kan helpen want ik vind het niet wat ik moet doen. mvg
En je hebt de optie aangezet dat je dus multimedia aankopen kan en mag doen via de Orange factuur?
Anders eens proberen alles opnieuw in te stellen. Kan goed zijn dat er bepaalde wijzigingen gebeurd zijn binnen samsung op het toestel waardoor het nu niet goed verloopt. Zelf kan ik het niet testen aangezien ik die optie niet gebruik.
Ik ben overgestap naar orange van vorige week. Ik wou een aankopen doen via factuur van orange, maar heeft een melding dat niet gaan voor de verifiëren. Iemand die weet hoe dit komt en hoe ik het moet oplossen?
Ugh @Pixie,
Vergeet ook niet dat je je multimedia aankopen kan blokkeren of activeren via je Klantenzone of je My Orange app.
Totem's zonnegroeten,
Totem