annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange groen

Topic gestart op: 25-10-23 21h00

Antwoorden: 7 antwoorden

EricHimschoot
Aspirant verkenner

My Orange groen

OPGELOST

Waarom wordt het smsverbruik en belverbruik direct met een volledige groene cirkel afgesloten, ook al er praktisch geen verbruik geweest…

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Omdat het in het abonnement onbeperkt is, denk ik. Aftellen is dan moeilijk @EricHimschoot 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@EricHimschoot 

Onbeperkt is niet echt "onbeperkt", daarom dat die groene cirkel je een indicatie geeft van hoever je met uw verbruik zit. Wanneer de cirkel roder en roder begint worden moet je een beetje "gas wegnemen" tot aan de volgende periode 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mattie
Aspirant genezer

Dat is me toch nog nooit gelukt 🙂 Wist ik eigenlijk niet maar heb volgende kunnen terugvinden:

 

De abonnementen Love en Home bevatten een onbeperkt surfvolume voor een normaal gebruik. Dat normale gebruik is vastgelegd op 3 TB over een periode van één maand. Bij het overschrijden van de vastgelegde limiet blijf je surfen maar wel met een lagere snelheid (throttling) tot aan het einde van de betreffende periode.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad @Mattie , een gewone verbruiker zal nooit ook maar in de buurt van die 3 TB komen. Daarom dat de providers (ook anderen hebben dezelfde limiet) met een gerust hart over "onbeperkt" durven spreken.

En voor die enkele uitzonderingen zijn er in geval van betwisting de kleine lettertjes ... Je was dus gewaarschuwd 😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Mattie
Aspirant genezer

Toen ik bij telenet was, was het wel anders, daar had ik ook onbeperkt maar toch af en toe op smalband gevlogen 😞 Daarom indertijd overgegaan naar Orange met al dat gestream 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen