annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet geïnformeerd over herstellingskost

Topic gestart op: 08-10-24 19h59

Antwoorden: 1 antwoord

BC100
Rekruut scout

Niet geïnformeerd over herstellingskost

Hallo! Vanwege een defect aan de ventilatie in mijn appartement waar ik recent naartoe ben verhuisd moest ik een bepaalde schakelaar van mijn zekeringskast even uitschakelen. Enkele dagen later werd ik gebeld door Orange met de mededeling dat ik slecht signaal had. Ze stelden meteen voor om langs te komen en het te komen oplossen. Ik was over de middag niet thuis waardoor er werd voorgesteld om 's avonds te komen. Ik ging akkoord hoewel ik meermaals heb aangegeven dat ik geen negatieve ervaringen had met het signaal op dat moment. 2 dagen later is de technieker geweest, bleek dat de versterker mee was uitgeschakeld met de zekeringskast. Oplossing: stekker in een ander stopcontact steken. Nu krijg ik een factuur van €90 voor een herstellingskost aan avondtarief?? Er werd mij niet vertelt dat de herstelling kosten met zich ging meebrengen en al zeker niet dat er €30 extra ging aangerekend worden omdat de technieker s'avonds moest komen. Kan ik hier iets tegen doen? Ik ben sowieso van plan om morgen contact op te nemen met Orange hoewel mijn ervaring zegt dat de persoon van de klantendienst 8 van de 10 keer geen goed Nederlands spreekt.

Labels (3)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

Niet geschoten is altijd mis, @BC100 

Veel succes (en ga langs in de dichtstbijzijnde shop, wanneer ze u in de ogen kijken is het lastiger van u af te schepen met prietpraat). 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen