Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-10-24 19h59
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo! Vanwege een defect aan de ventilatie in mijn appartement waar ik recent naartoe ben verhuisd moest ik een bepaalde schakelaar van mijn zekeringskast even uitschakelen. Enkele dagen later werd ik gebeld door Orange met de mededeling dat ik slecht signaal had. Ze stelden meteen voor om langs te komen en het te komen oplossen. Ik was over de middag niet thuis waardoor er werd voorgesteld om 's avonds te komen. Ik ging akkoord hoewel ik meermaals heb aangegeven dat ik geen negatieve ervaringen had met het signaal op dat moment. 2 dagen later is de technieker geweest, bleek dat de versterker mee was uitgeschakeld met de zekeringskast. Oplossing: stekker in een ander stopcontact steken. Nu krijg ik een factuur van €90 voor een herstellingskost aan avondtarief?? Er werd mij niet vertelt dat de herstelling kosten met zich ging meebrengen en al zeker niet dat er €30 extra ging aangerekend worden omdat de technieker s'avonds moest komen. Kan ik hier iets tegen doen? Ik ben sowieso van plan om morgen contact op te nemen met Orange hoewel mijn ervaring zegt dat de persoon van de klantendienst 8 van de 10 keer geen goed Nederlands spreekt.
Niet geschoten is altijd mis, @BC100
Veel succes (en ga langs in de dichtstbijzijnde shop, wanneer ze u in de ogen kijken is het lastiger van u af te schepen met prietpraat). 😉