annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet over abonnement gsm gaan

Topic gestart op: 26-11-21 17h11

Antwoorden: 7 antwoorden

Welvaertje
Aspirant verkenner

Niet over abonnement gsm gaan

OPGELOST

Beste,

Op 7/11/21 kreeg ik de melding dat mijn abonnement Dolfijn na 15jaar omgevormd werd naar Go Plus. Vroeger kon ik niet buiten mujn abonnement op mobiele data. Sinds nieuwe abonnement kan ik wel buiten abonnement, dit voor €0,05/MB er komt pas een waarschuwing bij €10 boven abonnement. Ik wens niet boven mijn abonnement te gaan. Kan ik dit zelf aanpassen? 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Cdt24801 

Zoals in vorige post vermeld:
"Je kan mobiele data blokkeren. Dit kan via de klantenzone of te bellen naar de klantendienst (nr 5000 bellen)."

Zie screenshot in bijlage. De data zal geblokkeerd worden op het moment dat deze op is.

BlokkerenDataBuitenAbonnement.jpg

Via de app, geen idee, zoals ik reeds zei in vorig bericht ;-).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Pletse 

Ik moet u bekennen dat ik nog nooit op die knop "meer info" geklikt had. Uit de tekst zelf had ik afgeleid dat je simpelweg uw mobiele data kon blokkeren (helemaal en altijd dus) of niet.

Nu heb ik zowel in de app als in mijn klantenzone eens op die knop geklikt en ik moet u gelijk geven. Met die functie schakel je uw mobiele data uit op het moment dat uw inbegrepen volume opgebruikt is.

Het werkt dus zowel in de app al in de klantenzone.

Bij deze: @Welvaertje  je kan dus eenvoudigweg die optie activeren en je zal nooit meer boven uw limiet gaan met mobiele data. Zet ze voor alle zekerheid allebei aan, zowel algemeen als specifiek buitenland.

En bij deze nogmaals mijn excuses aan @Pletse , je had dus van in het begin gelijk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Voor wat betreft dataverbruik in het buitenland kan je die limiet zelf op "0" zetten in de opties van uw abo. Dat kan via de app of via de klantenzone op PC.

Voor uw verbruik in BE zul je toch eens de klantendienst moeten raadplegen. Dat kan ook via messenger, hoef je niet aan de lijn te blijven hangen. Of via de chat, dat is recent ingevoerd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Welvaertje
Aspirant verkenner

Super, bedankt voor de snelle reactie! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen