Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-12-19 15h28
Antwoorden: 9 antwoorden
Goedemiddag,
Door een relatiebreuk ben ik verhuisd en heb ik me een Love Trio van Orange aangeschaft.
De installateur was hier al vorige week vrijdag. De nieuwe SIM-kaart heb ik ook al.
Die kaart heb ik vorige zaterdag in mijn gsm gestoken maar hij wordt niet ondersteund.
Daarbovenop heeft mijn ex mij al uit onze vorige pack geschrapt (proximus). Dus nu is mijn telefoonnummer nergens erkend. Dus geen berichtjes of telefoontjes of 4G of iets. Gelukkig dat de Wi-Fi hier al direct werkt. Maar wat moet ik nu doen?
@Jerre93 @De vraag is of uw ex uw nummer niet heeft laten deactiveren. Als dit het geval is dan gaat uw nummer niet overgedragen worden en ook dus geen activering van uw nummer. Dat betekend in theorie een nieuw nummer. Maar klein advies van een expert , bel naar Proximus en vraag of het nummer nog bestaand. Moesten ze zeggen ja dan meteen op een herlaadkaart zetten zet er 5 euro belwaarde op en bel een keer. Dan is het nummer in gebruik dan naar de Orange shop en een nummer overdracht aanvragen . Is uw nummer niet meer te heractiveren dan is er geen weg terug en dient u toch een nieuw nummer te nemen.
Bedankt voor al die snelle antwoorden.
Eventjes gechat met Proximus (want bellen gaat dus niet :)) en mijn nummer is geschrapt dus ik kan niet zomaar een herlaadkaart kopen. Er is nog 1 oplossing en dat is dat mijn ex goedkeuring moet geven om mijn nummer te activeren (beetje vreemd :)). Dus nog 1 keer saampjes naar een Proximuswinkel gaan!
Mijn SIM-kaart bij Proximus is weer geactiveerd. Oef!
In Orangeshop kunnen ze nog mijn zelfde nummer behouden maar mijn klantnummer dat ik bij mijn nieuwe SIM-kaart kreeg, klopt dus blijkbaar niet meer. Dus ik moet een klantnummer van tv en internet geven, maar ik heb dat volgens mij niet. Vreemd toch dat die verschillend zouden moeten zijn?