annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe SIM-kaart

Topic gestart op: 02-12-19 15h28

Antwoorden: 9 antwoorden

Jerre93
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe SIM-kaart

Goedemiddag,

Door een relatiebreuk ben ik verhuisd en heb ik me een Love Trio van Orange aangeschaft.

De installateur was hier al vorige week vrijdag. De nieuwe SIM-kaart heb ik ook al.

Die kaart heb ik vorige zaterdag in mijn gsm gestoken maar hij wordt niet ondersteund.

Daarbovenop heeft mijn ex mij al uit onze vorige pack geschrapt (proximus). Dus nu is mijn telefoonnummer nergens erkend. Dus geen berichtjes of telefoontjes of 4G of iets. Gelukkig dat de Wi-Fi hier al direct werkt. Maar wat moet ik nu doen?

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Mijn SIM-kaart bij Proximus is weer geactiveerd. Oef!

In Orangeshop kunnen ze nog mijn zelfde nummer behouden maar mijn klantnummer dat ik bij mijn nieuwe SIM-kaart kreeg, klopt dus blijkbaar niet meer. Dus ik moet een klantnummer van tv en internet geven, maar ik heb dat volgens mij niet. Vreemd toch dat die verschillend zouden moeten zijn?

Ugh @Jerre93,

Als het nodig is kan je altijd je nummer laten komen op je al bestaande klantnummer via deze link.

Totem's zonnegroeten,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre93  ja het is een logische reactie dat uw ex mee moet naar de proximus winkel . Het pack staat nog op zijn of haar naam en dan moet uw ex tekenen en er mee akkoord gaan dat u uw nummer behoud. Moeilijk gedoe want heb het van dichtbij meegemaakt toen ik nog bij Telenet werkte maar het moet dat is verplicht.

Het volgende is ja u moet uw klantennummer van tv en internet geven voor uw abonnement actief te krijgen. Normaal gezien wordt het allemaal in 1 moeite gedaan maar nu door de ' vertraging ' zal u het ff moeten zoeken. Kijk even op uw contract wat u hebt gekregen daar staat een klantnummer op en dan komt het allemaal in orde! Fijn dat uw ex medewerking wilde verlenen want heb er veel van meegemaakt van gsm nummers NIET te laten activeren tot email adressen te blokkeren en ga maar door.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre93 

Goed dat ge op zijn minst uw nummer hebt kunnen "redden".

En inderdaad, allemaal vreemde toestanden met die klantennummers ... Maar het zal wel in orde komen, dat moet de klantendienst toch wel kunnen realiseren me dunkt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Klopt helemaal, heb eigenlijk net hetzelfde advies gegeven. Betekent dus dat je echt gelijk hebt. Smiley Tong

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jerre93 

Wanneer uw nummer bij de vorige provider geschrapt werd alvorens de overdracht naar Orange rond was is dat nummer helaas voor u verloren, dat kan niet meer gereactiveerd worden.

Er rest u dan geen andere oplossing dan bij de klantendienst een nieuw nummer aan te vragen.

U kan best eens met Proximus contact opnemen om te vragen of uw nummer inderdaad reeds geschrapt werd. Indien niet kan u de overdracht alsnog zelf regelen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen