annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe databundel verbruikt en oude data blijft staan bij Tempo Giga

Topic gestart op: 12-08-20 14h18

Antwoorden: 3 antwoorden

michaelz1981
Aspirant verkenner

Nieuwe databundel verbruikt en oude data blijft staan bij Tempo Giga

Ik heb een Tempo giga en stuit op het huidige probleem.

1,88 gig data verloopt 19 augustus en verkregen door 4 gb bij te kopen.

4 gig data verkregen door 15 euro oplading aan Tempo giga en verloopt op 3 september.

Nu verbruikt die dus de data eerst dat op 3 sept verloopt en mijn extra bundel van 1,88 gb blijft staan. Ondanks dat dit eerder verloopt. Orange klantenservice Maryan adviseert dat ik eigenlijk niet had moeten opladen. Een verzoek om mijn 1,88 gb met een maand te verlengen zodat ik die ook op kan maken werd begatief beantwoord. Blijkbaar heeft Orange liever niet dat klanten geld spenderen. Ik moet maar eerst mijn opgebouwde beltegoed opmaken en niet meer opladen. Advies van een orange klantenservice . 

 

Zijn er meer mensen waarbij ze extra data hebben gekocht, maar kwijt zijn omdat ze beltegoed hebben opgeladen? Het heeft dan toch geen zin om extra data bundel bij te kopen?

 

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@michaelz1981  ik ben niet geheel thuis in de herlaadkaarten maar ik vermoed dat het niet geheel juist is. Men zou inderdaad logischgewijs eerst de oude data verbruiken en daarna de nieuwe pas. 

@TomB  kan jij misschien zeggen hoe dit precies in elkaar zit ? 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@michaelz1981  goedenavond en allereerst .....................

 

Tagnieuw.jpg

Géén idee, maar ik vermoed dat je dan ietjes te vroeg bent met

bijbestellen. 

Misschien dat @patrick2  je helpen kan of een van de anderen.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
michaelz1981
Aspirant verkenner

Mijn normale bundel van gratis sms verloopt op 3 augustus, dus ik had inderdaad 15 euro bijgeladen om mijn gratis sms te kunnen behouden. Daar bovenop kreeg ik dus 4 gb, maar ik wist niet dat je dan de nieuwe 4gb data op moest maken, terwijl ik nog 1,88 gb oude data bundel had staan. Logische is inderdaad dat de oude data bundel wordt opgemaakt. 

 

Ook omdat de 4 gb data bundel die ik krijg bij het herladen van mijn beltegoed , behouden kan worden op 3 september door gewoon weer 15 euro op te laden. Maar de 1,88 gb die op 19 augustus verloopt kan ik op geen manier behouden en ben ik dus gewoon kwijt. Mijn oplossing was om mijn data bundel van 1,88 gb met 1 mqand te verlengen zodat ik die ook  op kan mqken. Tenslotte heb ik voor die 1,88 gb ook gewoon betaald.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen