Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-12-18 16h02
Antwoorden: 20 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben sinds gisteren nieuwe klant bij orange.
Ik kreeg vandaag de melding dat ik mijn SIM-kaart moest activeren. Ik heb dit gedaan, alles werkt perfect (sms en telefoon), maar ik kan geen gebruik maken van de mobiele data. Het 4G-logootje verschijnt altijd heel even kort bovenaan in de balk, maar verdwijnt ook weer heel snel. Ik heb al handmatig alles juist ingevoerd.
Hoe moet ik dit oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo
Ik heb precies hetzelfde vandaag klant en de 4g blijft komen en gaan elk seconde bij orange klantenservice dat trekt ook op niks je vraagt om technische dienst je krijgt facturatie en die kunnen je ook niet doorverbinden