Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-11-19 09h07
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben sinds donderdag klant (prepaid) van Orange, na te zijn overgeschakeld van Mobile Vikings. Ik kan echter niet smsen, niet bellen en ik kan mij ook niet registreren op de klantenzone.. iemand dit al ooit tegegekomen? Begint wel echt danig op mijn zenuwen te werken.. in de Orange winkel zelf wisten ze totaal niet wat doen, ze zeiden: "misschien moet je het toestel eens opnieuw opstarten".
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous heb het idee dat er ergens met de routering niet correct verloopt. U kan wel oproepen ontvangen en bellen niet . Beste is eens naar de klantendienst hiervoor te bellen want zei moeten dit recht zetten dit kunnen wij ook niet. Dus de klantendienst moet een dossier opmaken en door sturen naar een andere dienst en het oplossen.
Ik ben sinds donderdag klant (prepaid) van Orange, na te zijn overgeschakeld van Mobile Vikings. Ik kan echter niet smsen, niet bellen en ik kan mij ook niet registreren op de klantenzone.. iemand dit al ooit tegegekomen? Begint wel echt danig op mijn zenuwen te werken.. in de Orange winkel zelf wisten ze totaal niet wat doen, ze zeiden: "misschien moet je het toestel eens opnieuw opstarten".
Ugh @Anonymous,
Soms kan het zijn dat je prepaidkaart slecht geidentificeerd is. Daardoor kan je je kaart niet correct gebruiken.
Aarzel ook niet om contact op te nemen met de technische dienst via het nummer 5100.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Blij voor jouw ☺
Eens naar het 5000 nr bellen
@Anonymous
Wat voor toestel heb je? Zie je het Orange logo staan? Of staat er "geen service"?