Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-11-19 09h07
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben sinds donderdag klant (prepaid) van Orange, na te zijn overgeschakeld van Mobile Vikings. Ik kan echter niet smsen, niet bellen en ik kan mij ook niet registreren op de klantenzone.. iemand dit al ooit tegegekomen? Begint wel echt danig op mijn zenuwen te werken.. in de Orange winkel zelf wisten ze totaal niet wat doen, ze zeiden: "misschien moet je het toestel eens opnieuw opstarten".
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous heb het idee dat er ergens met de routering niet correct verloopt. U kan wel oproepen ontvangen en bellen niet . Beste is eens naar de klantendienst hiervoor te bellen want zei moeten dit recht zetten dit kunnen wij ook niet. Dus de klantendienst moet een dossier opmaken en door sturen naar een andere dienst en het oplossen.
Hoi @Anonymous, een iPhone 11 Pro en ik ben verbonden met Orange B op dit moment (mobiel surfen lukt trouwens wel, smsen en oproepen ontvangen ook, enkel versturen of zelf bellen niet)
@Anonymous heb het idee dat er ergens met de routering niet correct verloopt. U kan wel oproepen ontvangen en bellen niet . Beste is eens naar de klantendienst hiervoor te bellen want zei moeten dit recht zetten dit kunnen wij ook niet. Dus de klantendienst moet een dossier opmaken en door sturen naar een andere dienst en het oplossen.
Heb je al eens je toestel uit en weer aan gezet? Dit kan soms wel helpen.
Zijn de instellingen correct ingestelt?
Yep, heb zelfs alle netwerk instellingen gereset en ook alle instellingen in het algemeen.
Andere link die ik gevonden heb: https://www.mobielkopen.net/niet-bellen-of-gebeld-worden
Als je nog problemen moest ondervinden, dan kan je met een andere toestel naar 5000 bellen, mocht dat nodig zijn.
Anders retour Orange shop en na een nazicht, de simkaart omruilen...