annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant, veel problemen

Topic gestart op: 24-11-19 09h07

Antwoorden: 13 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Nieuwe klant, veel problemen

OPGELOST

Ik ben sinds donderdag klant (prepaid) van Orange, na te zijn overgeschakeld van Mobile Vikings. Ik kan echter niet smsen, niet bellen en ik kan mij ook niet registreren op de klantenzone.. iemand dit al ooit tegegekomen? Begint wel echt danig op mijn zenuwen te werken.. in de Orange winkel zelf wisten ze totaal niet wat doen, ze zeiden: "misschien moet je het toestel eens opnieuw opstarten".

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  heb het idee dat er ergens met de routering niet correct verloopt. U kan wel oproepen ontvangen en bellen niet . Beste is eens naar de klantendienst hiervoor te bellen want zei moeten dit recht zetten dit kunnen wij ook niet. Dus de klantendienst moet een dossier opmaken en door sturen naar een andere dienst en het oplossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Anonymous
Niet van toepassing

Net geprobeerd met een ander toestel maar daar werkt het ook niet, helaas

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Anonymous 

Dan ligt het probleem niet aan je toestel.

Ik zou de raad volgen van @Surfer en Orange contacteren! Ofwel via 5000 (02 745 95 00) of via FB.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Anonymous 

Heb je eventueel de mogelijkheid om je simkaart in een ander (oud) toestel te stoppen, zodat je kan testen of je kan bellen of niet?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen