annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant, veel problemen

Topic gestart op: 24-11-19 09h07

Antwoorden: 13 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Nieuwe klant, veel problemen

OPGELOST

Ik ben sinds donderdag klant (prepaid) van Orange, na te zijn overgeschakeld van Mobile Vikings. Ik kan echter niet smsen, niet bellen en ik kan mij ook niet registreren op de klantenzone.. iemand dit al ooit tegegekomen? Begint wel echt danig op mijn zenuwen te werken.. in de Orange winkel zelf wisten ze totaal niet wat doen, ze zeiden: "misschien moet je het toestel eens opnieuw opstarten".

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  heb het idee dat er ergens met de routering niet correct verloopt. U kan wel oproepen ontvangen en bellen niet . Beste is eens naar de klantendienst hiervoor te bellen want zei moeten dit recht zetten dit kunnen wij ook niet. Dus de klantendienst moet een dossier opmaken en door sturen naar een andere dienst en het oplossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 ANTWOORDEN 13
Anonymous
Niet van toepassing

Hoi @Anonymous, een iPhone 11 Pro en ik ben verbonden met Orange B op dit moment (mobiel surfen lukt trouwens wel, smsen en oproepen ontvangen ook, enkel versturen of zelf bellen niet)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  heb het idee dat er ergens met de routering niet correct verloopt. U kan wel oproepen ontvangen en bellen niet . Beste is eens naar de klantendienst hiervoor te bellen want zei moeten dit recht zetten dit kunnen wij ook niet. Dus de klantendienst moet een dossier opmaken en door sturen naar een andere dienst en het oplossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Surfer
Ervaren genezer

Heb je al eens je toestel uit en weer aan gezet? Dit kan soms wel helpen.

Zijn de instellingen correct ingestelt?

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Yep, heb zelfs alle netwerk instellingen gereset en ook alle instellingen in het algemeen. 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Andere link die ik gevonden heb: https://www.mobielkopen.net/niet-bellen-of-gebeld-worden

Als je nog problemen moest ondervinden, dan kan je met een andere toestel naar 5000 bellen, mocht dat nodig zijn.

Anders retour Orange shop en na een nazicht, de simkaart omruilen...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen