Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-11-19 09h07
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben sinds donderdag klant (prepaid) van Orange, na te zijn overgeschakeld van Mobile Vikings. Ik kan echter niet smsen, niet bellen en ik kan mij ook niet registreren op de klantenzone.. iemand dit al ooit tegegekomen? Begint wel echt danig op mijn zenuwen te werken.. in de Orange winkel zelf wisten ze totaal niet wat doen, ze zeiden: "misschien moet je het toestel eens opnieuw opstarten".
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous heb het idee dat er ergens met de routering niet correct verloopt. U kan wel oproepen ontvangen en bellen niet . Beste is eens naar de klantendienst hiervoor te bellen want zei moeten dit recht zetten dit kunnen wij ook niet. Dus de klantendienst moet een dossier opmaken en door sturen naar een andere dienst en het oplossen.
Net geprobeerd met een ander toestel maar daar werkt het ook niet, helaas
@Anonymous
Dan ligt het probleem niet aan je toestel.
Ik zou de raad volgen van @Surfer en Orange contacteren! Ofwel via 5000 (02 745 95 00) of via FB.
@Anonymous
Heb je eventueel de mogelijkheid om je simkaart in een ander (oud) toestel te stoppen, zodat je kan testen of je kan bellen of niet?
Ik heb iets gevonden, die eventueel een antwoord op je vraag kan geven:
http://nl.wondershare.com/herstel-iphone/meest-gestelde-iphone-bel-problemen.html
Nog handige tips en weetjes:
https://forum.tele2.nl/smartphones-en-instellingen-184/iphone-7-problemen-met-bellen-73574