Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe sim & Niet mogelijk aanmelden orange.be

Hoi, ik heb sinds kort opnieuw een simkaart besteld, deze is vandaag toegekomen maar kan hem niet activeren. Ze vragen me aan te melden met m'n nummer, maar omdat deze niet geactiveerd is kan ik ook geen sms code krijgen. Het is een simkaart met abo & zou die graag asap kunnen gebruiken. Naar 5000 kan ik ook niet bellen. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Dank bij voorbaat! 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8

@Koenkoen2406  anders eens een keer een reminder sturen he . Hopelijk is het op die manier snel opgelost voor je. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

hoe kan ik een reminder sturen? 

@Koenkoen2406  gewoon door ze nog eens bericht op messenger te sturen. Ik doe dat ook als het moet dan stuur ik gewoon , hoi kan je eens kijken hoe het staat met mijn aanvraag en dan geef ik mijn gsm nummer bij. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

Ga snel mijn gsm nummer eraan toevoegen want dat ben ik nog vergeten 🙂 

Leden met de meeste pluimen