Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-04-20 12h05
Antwoorden: 8 antwoorden
Hoi, ik heb sinds kort opnieuw een simkaart besteld, deze is vandaag toegekomen maar kan hem niet activeren. Ze vragen me aan te melden met m'n nummer, maar omdat deze niet geactiveerd is kan ik ook geen sms code krijgen. Het is een simkaart met abo & zou die graag asap kunnen gebruiken. Naar 5000 kan ik ook niet bellen. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Dank bij voorbaat!
@Koenkoen2406 anders eens een keer een reminder sturen he . Hopelijk is het op die manier snel opgelost voor je.
hoe kan ik een reminder sturen?
@Koenkoen2406 gewoon door ze nog eens bericht op messenger te sturen. Ik doe dat ook als het moet dan stuur ik gewoon , hoi kan je eens kijken hoe het staat met mijn aanvraag en dan geef ik mijn gsm nummer bij.
Ga snel mijn gsm nummer eraan toevoegen want dat ben ik nog vergeten 🙂