- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Simkaart nog niet actief
Het is me nog altijd niet gelukt om mijn sim-kaart te activeren. Het bestellingsnummer dat ik moet invoeren werkt niet. Kan iemand hiermee helpen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als gewoon geduld oefenen (48 uur) niet geholpen heeft zou ik even langsgaan in een Orange Shop. Daar moet de klantendienst u zeker kunnen verderhelpen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
juist hetzelfde probleem maar vind mijn nummer niet en dat in coronatijden ben enkel bereikbaar op social media daar ik enkel met gsm abonnement bij orange nbenh gelukkig
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
juist hetzelfde probleem maar vind mijn nummer niet en dat in coronatijden ben enkel bereikbaar op social media daar ik enkel met gsm abonnement bij orange nbenh gelukkig
Ugh @Kaatje123,
Het webcare-tribe werkt niet op zondag, ze krijgen ook veel berichten hierdoor kan het meer tijd nemen voor dat je een antwoord krijgt :s
Totem's zonnegroeten,
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als gewoon geduld oefenen (48 uur) niet geholpen heeft zou ik even langsgaan in een Orange Shop. Daar moet de klantendienst u zeker kunnen verderhelpen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
shops momenteel gesloten geen antwoorden op Facebook messenger dus wat is de oplossing dan?
