annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe sim & Niet mogelijk aanmelden orange.be

Topic gestart op: 01-04-20 12h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe sim & Niet mogelijk aanmelden orange.be

Hoi, ik heb sinds kort opnieuw een simkaart besteld, deze is vandaag toegekomen maar kan hem niet activeren. Ze vragen me aan te melden met m'n nummer, maar omdat deze niet geactiveerd is kan ik ook geen sms code krijgen. Het is een simkaart met abo & zou die graag asap kunnen gebruiken. Naar 5000 kan ik ook niet bellen. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Dank bij voorbaat! 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Koenkoen2406  anders eens een keer een reminder sturen he . Hopelijk is het op die manier snel opgelost voor je. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

hoe kan ik een reminder sturen? 

patrick2
Wijze
Wijze

@Koenkoen2406  gewoon door ze nog eens bericht op messenger te sturen. Ik doe dat ook als het moet dan stuur ik gewoon , hoi kan je eens kijken hoe het staat met mijn aanvraag en dan geef ik mijn gsm nummer bij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

Ga snel mijn gsm nummer eraan toevoegen want dat ben ik nog vergeten 🙂 

Leden met de meeste pluimen