annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe sim & Niet mogelijk aanmelden orange.be

Topic gestart op: 01-04-20 12h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe sim & Niet mogelijk aanmelden orange.be

Hoi, ik heb sinds kort opnieuw een simkaart besteld, deze is vandaag toegekomen maar kan hem niet activeren. Ze vragen me aan te melden met m'n nummer, maar omdat deze niet geactiveerd is kan ik ook geen sms code krijgen. Het is een simkaart met abo & zou die graag asap kunnen gebruiken. Naar 5000 kan ik ook niet bellen. Hopelijk kunnen jullie me helpen! Dank bij voorbaat! 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Koenkoen2406  als je bedoeld je klantenzone kan je niet aanmelden dat is juist. Voor je simkaart te activeren kan je deze link gebruiken : 

www.orange.be/activeren

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

Die link werkt niet. En daarmee bedoel ik dat ik me daar niet kan aanmelden, het simkaartnummer en emailadress word niet aanvaard

patrick2
Wijze
Wijze

@Koenkoen2406  ah ok oei dan is er toch ergens iets fout gegaan blijkbaar. Beste is eens via messenger sturen , het webcare team. Deze zullen het naar de juiste dienst versturen en je bericht terug sturen als het is opgelost. Zolang het niet geactiveerd is heb je nog bereik bij je huidige provider dus je kan nog bellen of gebeld worden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Koenkoen2406
Gewaardeerd verkenner

Heb via messenger gestuurd, en ik ben nog altijd bij orange, heb nog nooit van provider veranderd. en kan geen gesprekken ontvangen of verzenden. dus messenger is echt men laatste hoop. 

Leden met de meeste pluimen