annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe sim kaart nooit gewerkt wel afgemeld bij de vorige provider

Topic gestart op: 17-07-20 09h12

Antwoorden: 1 antwoord

Nessa2
Aspirant verkenner

Nieuwe sim kaart nooit gewerkt wel afgemeld bij de vorige provider

Ik ben overgestapt van telenet naar orange. Het obtvangst bij beide sim kaartrn viel weg. Mijne vriend stak zen orange kaart in. Zonder problemen. Bij mij dus wel. Na de volle 7 dagen nog steeds geen ontvangst, ook bied orange gezn goede oplossing. Ik rij me de vrachtwagen en kan dus nirlznd bereiken, mijn werkgever of klant kan mij ook niet bereizeken. Zelfs mijn vriend of mijn kinderen niet. Mijn grootmoeder hare noodknop staat ook verbonden met mijn nr en ik kan zelfs geen aankopen meer doen met mijn visa. Alle dringende telefoons krijg ik nu niet door en mijn zoon vertrekt op kamp en de leiders kunnen mij ook niet bereiken als er iets lis loopt. De makelaar was een andere sim kaart komen brengen en daar zijn dus nog meer problemen door ontstaan. Want deze sim kaart is ook nooit geactiveerd door orange. Nu is het een mega soep en ik krijg gezn oplossingen. I heb moedeloos geworden. Snap ni waarom orange het vertrouwen van een nieuwe klant zo misbruikt. Ik vertrouw hun mijn nr toe die ik al 20 jaar heb waar alles aan verbonden is en nu dreig ik deze nr te verliezen. Het heeft hier thuis ook al vele ruzie’s bezorgd met verwijten naar mijne vriend da hij ni had mogen veranderen. Snap ni da orange mij ne degelijke uitleg geeft en zich verstoppen me ne grote mond en uit de hoogte te doen achter hunne telefoon. Die beseffen niet wa voor zware problemen ik nu heb en da alleen maat door orange te willen vertrouwen. Ben zo kwaad op mijne vriend da hii zich heeft laten vangen en ik me de problemen zit. Waarom helpt niemand mij ni bij orange 

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Nessa2  het is wel de bedoeling bij Orange dat iedereen geactiveerd wordt en dat er ook een oplossing komt. Het is niet zo dat je vriend zegt we stappen over dat het gelijk een soep is en je moet ruzie maken als er iets niet lukt want dat is niet goed voor jullie relatie , dus laat dit er niet tussen komen aub. 

Het kan namelijk ook de fout bij Telenet zijn en dat er bij Orange helemaal geen fout is . Dus Telenet kan je nummer tegenhouden waardoor er geen activering gedaan kan worden , Telenet kan je nummer hebben geweigerd voor bepaalde redenen. Op die manier kan Orange ook niet veel doen natuurlijk en dat is erg vervelend voor Orange maar nog meer voor jullie. Het beste advies wat ik je kan geven is het volgende. 

Stuur via Messenger een bericht of via Twitter. Dan moet je niet bellen en ook niet wachten aan de lijn. Stuur hun daar deze vraag en vraag erbij dringend te behandelen aangezien je je nummer nodig hebt. Dan sturen hun dat naar de juiste dienst en zullen het nodige doen. Zodra het is opgelost sturen zij jou een bericht of ze bellen je als het is opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen