Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-09-20 12h03
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste,
Ik heb voor mijn zoon een sim kaart en GSM gekocht.
Ik wil de sim kaart activeren en krijg het volgende:
Ik heb alles 3x nagekeken en geraak al een half uur niet binnen bij Orange. Wat nu?
Mvg,
Nicky
Waarom is dit probleem nog altijd niet opgelost ? want heb vandaag net hetzelfde probleem gekregen
@zeekind schreef:
Waarom is dit probleem nog altijd niet opgelost ? want heb vandaag net hetzelfde probleem gekregen
Ugh @zeekind,
Het is sowieso al opgelost sinds 2020 maar het kan zijn dat er iets met je activatie is gebeurd. Totem raad je aan om direct contact op te nemen met de klantendienst.
Ze zullen je hiermee verder kunnen helpen !
Totem's groetjes,
Totem
@NP2020 schreef:
Beste,
Ik heb alles 3x nagekeken en geraak al een half uur niet binnen bij Orange. Wat nu?
Mvg,
Nicky
Ugh @NP2020,
Er is momenteel een incident ivm de activaties van Simkaarten. Onze technische dienst doet zijn best om dit in orde te brengen.
Neem sowies contact op met het webcare tribe op onze sociale media om een update hieromtrent te krijgen.
Totem's groetjes,
Totem
@NP2020 schreef:
Beste,
Mvg,
Nicky
Aangezien je dat gekocht hebt en dat zou in de shop zijn geweest activeren ze dat al voor je in de shop. Moest je het online gekocht hebben dan kan je ook bellen op het nummer : +32 2 745 95 00