annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe simkaart werkt niet

Topic gestart op: 05-11-20 21h28

Antwoorden: 1 antwoord

TinneDV
Aspirant verkenner

Nieuwe simkaart werkt niet

Hallo, ik heb een tijdje geleden Love Trio besteld. Na een telefoontje van Orange kreeg ik mijn nieuwe simkaart opgestuurd. Er werd mij gezegd dat ik deze enkel moest activeren en ik zou kunnen bellen en sms'en. Maar ik heb die nu al 2 weken geleden geactiveerd en het werkt nog steeds niet. In de Orange shop konden ze mij niet helpen. Ik heb dan gebeld naar de klantendienst, blijkbaar was mijn vorige operator (mobile vikings) nog niet op de hoogte gebracht. Ik heb dan mijn klantennr moeten doorgeven en dan zou het opgelost zijn. Dat was vorige week en er is nog altijd niets veranderd. En bij mobile vikings kan ik mijn abonnement niet stopzetten zonder mijn nr niet kwijt te zijn. Dus ik zit een beetje met de handen in het haar. Wat kan ik nu nog doen?

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@TinneDV  ik heb dit probleem nog gelezen hier en blijkbaar ligt dat aan Mobile Vikings zelf. Dit omdat Mobiel Vikings geen echte klantnummers heeft en daar zou de oorzaak liggen. Maar dat is wat ik lees en niet zeker weet.

Je zou voor goed te zijn en een correcte overdracht je simkaartnummer moeten door geven. Op die manier heb je een goede en vlotte nummeroverdracht.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen