Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-11-20 21h28
Antwoorden: 1 antwoord
Hallo, ik heb een tijdje geleden Love Trio besteld. Na een telefoontje van Orange kreeg ik mijn nieuwe simkaart opgestuurd. Er werd mij gezegd dat ik deze enkel moest activeren en ik zou kunnen bellen en sms'en. Maar ik heb die nu al 2 weken geleden geactiveerd en het werkt nog steeds niet. In de Orange shop konden ze mij niet helpen. Ik heb dan gebeld naar de klantendienst, blijkbaar was mijn vorige operator (mobile vikings) nog niet op de hoogte gebracht. Ik heb dan mijn klantennr moeten doorgeven en dan zou het opgelost zijn. Dat was vorige week en er is nog altijd niets veranderd. En bij mobile vikings kan ik mijn abonnement niet stopzetten zonder mijn nr niet kwijt te zijn. Dus ik zit een beetje met de handen in het haar. Wat kan ik nu nog doen?
@TinneDV ik heb dit probleem nog gelezen hier en blijkbaar ligt dat aan Mobile Vikings zelf. Dit omdat Mobiel Vikings geen echte klantnummers heeft en daar zou de oorzaak liggen. Maar dat is wat ik lees en niet zeker weet.
Je zou voor goed te zijn en een correcte overdracht je simkaartnummer moeten door geven. Op die manier heb je een goede en vlotte nummeroverdracht.