annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nokia 7 plus.

Topic gestart op: 01-08-19 08h02

Antwoorden: 4 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Nokia 7 plus.

OPGELOST

GM ! Graag jullie hulp aub. Ik kan geen sms meer versturen - ben op de Community neuzen en heb dit gevonden van Patrick2 :   voer handmatig via uw nummer toetsen bord het volgende in : *#5005*7672# en druk op uw bel toets, dan moet u het volgende nummr zien +32495002530 , als dat niet zo is doet u het volgende , voer handmatig waar via uw nummer toetsenbord in **5005*7672*+32495002530# , dan weer op de bel toets. Dan is uw sms centrale weer opnieuw ingesteld. Deze stappen zijn natuurlijk alleen als u ziet dat het ene nummer er niet staat ...

Deze uitleg is voor een iphone, kan ik dit proberen op de Nokia 7 plus aub ?

Ik ben beperkt nu omdat niet al mijn contacten Whatsapp hebben.

Bedankt voor de moeite.

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  de post die u van mij gezien heeft gaat jammer genoeg niet werken voor een android toestel , dit is enkel gebasseers op iphone gebruik. U kan wel bij de bericht instellingen eens kijken :

Berichtinstellingen

U kunt de berichtinstellingen bewerken.

Berichtinstellingen

Selecteer Menu > > Opties > Bericht-instell..

U kunt algemene berichtinstellingen en instellingen voor SMS-berichten, MMS-berichten en operatorberichten apart bewerken.

 

Anders eens een shop binnen gaan en het eens na latn kijken. Heb al wat rond gezocht voor u maar blijkbaar is er geen instelling op de nokia voor die sms centrale in te stellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Het menu van een Nokia ken ik niet, maar in mijn foon is het nummer van de SMS centrale alleszins +32495002530

Om dat te beheren in mijn foon (Samsung S8 met Android 9) ga ik naar "Berichten", dan bovenaan rechts de drie verticale puntjes, dan de voorlaatste keuze "Instellingen", daar dan de derde keuze "Meer instellingen" , vervolgens "sms-berichten" en daar dan de laatste setting: "Sms-centrale"

Ja kan dus niet alle instellingen vinden in het hoofdmenu "Instellingen" (dat tandwieltje) van de foon. Er zijn per onderdeel dikwijls ook nog aparte instellingen. Zoals in dit geval.

Hoop dat je hiermee een beetje geholpenbent.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
patrick2
Wijze
Wijze

@comima  de post die u van mij gezien heeft gaat jammer genoeg niet werken voor een android toestel , dit is enkel gebasseers op iphone gebruik. U kan wel bij de bericht instellingen eens kijken :

Berichtinstellingen

U kunt de berichtinstellingen bewerken.

Berichtinstellingen

Selecteer Menu > > Opties > Bericht-instell..

U kunt algemene berichtinstellingen en instellingen voor SMS-berichten, MMS-berichten en operatorberichten apart bewerken.

 

Anders eens een shop binnen gaan en het eens na latn kijken. Heb al wat rond gezocht voor u maar blijkbaar is er geen instelling op de nokia voor die sms centrale in te stellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Het menu van een Nokia ken ik niet, maar in mijn foon is het nummer van de SMS centrale alleszins +32495002530

Om dat te beheren in mijn foon (Samsung S8 met Android 9) ga ik naar "Berichten", dan bovenaan rechts de drie verticale puntjes, dan de voorlaatste keuze "Instellingen", daar dan de derde keuze "Meer instellingen" , vervolgens "sms-berichten" en daar dan de laatste setting: "Sms-centrale"

Ja kan dus niet alle instellingen vinden in het hoofdmenu "Instellingen" (dat tandwieltje) van de foon. Er zijn per onderdeel dikwijls ook nog aparte instellingen. Zoals in dit geval.

Hoop dat je hiermee een beetje geholpenbent.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


comima
Aspirant genezer

Bedankt patrick2 en leidende geneesheer ... iets later is de mobile data uitgevallen. Ik ben naar Mediamarkt geweest, de sim-kaart was kapot. Heb een andere gekregen en alles opgelost nu.

Prettige avond verder.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@comima 

Fijn dat het opgelost is. Hetgeen we hierboven geschreven hebben is alleszins niet verloren, altijd goed om weten Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen