annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer toevoegen klantenzone

Topic gestart op: 04-11-19 11h44

Antwoorden: 8 antwoorden

Caressa_cc
Gewaardeerd verkenner

Nummer toevoegen klantenzone

 Ik heb in juli een tweede nummer genomen bij Orange. Mijn oude abonnent dat ik al meer dan een jaar had heb ik op herlaadkaart overgeschakeld. Hoe voeg ik mijn nieuwe nr toe in mijn klantenzone? En waarom verlies ik mijn getrouwheidsbonus en begint die periode terug vanaf juli te tellen? 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
NelsonM
Orange-werknemer

 Ik heb in juli een tweede nummer genomen bij Orange. Mijn oude abonnent dat ik al meer dan een jaar had heb ik op herlaadkaart overgeschakeld. Hoe voeg ik mijn nieuwe nr toe in mijn klantenzone? En waarom verlies ik mijn getrouwheidsbonus en begint die periode terug vanaf juli te tellen? 

Hallo @Caressa_cc,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Caressa_cc  normaal gezien dient een nieuw profiel aan te maken onder het tweede nummer in de klantenzone. Dat verklaard misschien wel de getrouwheidsperiode. Mij eerste antwoord wat ik net gaf vergeet maar even. Nu dat er een tweede nieuw nummer is gekomen is waarschijnlijk ook uw klantenzone aangepast en deze is beginnen tellen op het moment dat uw abonnement in geggaan is. U heeft het 'oude' nummer dus uw tweede nummer overgezet op een herlaadkaart en dan begint inderdaad vanaf het nieuwe nummer alles opnieuw te tellen. Had alles hetzelfde gebleven was er geen probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Caressa_cc
Gewaardeerd verkenner

En klant is toch klant? Dat staat toch op naam en niet op nummer? Dat is echte afzuip indien dat het geval is. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Caressa_cc 

Ik vrees dat het wel degelijk op nummer is. Ik heb zowel een prepeid als een abo. Bij mijn abo heb ik een zilveren badge, bij de prepaid een diamanten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen