Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-11-19 11h44
Antwoorden: 8 antwoorden
Ik heb in juli een tweede nummer genomen bij Orange. Mijn oude abonnent dat ik al meer dan een jaar had heb ik op herlaadkaart overgeschakeld. Hoe voeg ik mijn nieuwe nr toe in mijn klantenzone? En waarom verlies ik mijn getrouwheidsbonus en begint die periode terug vanaf juli te tellen?
Ik heb in juli een tweede nummer genomen bij Orange. Mijn oude abonnent dat ik al meer dan een jaar had heb ik op herlaadkaart overgeschakeld. Hoe voeg ik mijn nieuwe nr toe in mijn klantenzone? En waarom verlies ik mijn getrouwheidsbonus en begint die periode terug vanaf juli te tellen?
Hallo @Caressa_cc,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@Caressa_cc normaal gezien dient een nieuw profiel aan te maken onder het tweede nummer in de klantenzone. Dat verklaard misschien wel de getrouwheidsperiode. Mij eerste antwoord wat ik net gaf vergeet maar even. Nu dat er een tweede nieuw nummer is gekomen is waarschijnlijk ook uw klantenzone aangepast en deze is beginnen tellen op het moment dat uw abonnement in geggaan is. U heeft het 'oude' nummer dus uw tweede nummer overgezet op een herlaadkaart en dan begint inderdaad vanaf het nieuwe nummer alles opnieuw te tellen. Had alles hetzelfde gebleven was er geen probleem.
En klant is toch klant? Dat staat toch op naam en niet op nummer? Dat is echte afzuip indien dat het geval is.
Ik vrees dat het wel degelijk op nummer is. Ik heb zowel een prepeid als een abo. Bij mijn abo heb ik een zilveren badge, bij de prepaid een diamanten.