Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-18 12h58
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange maakt een fout in de facturatie, zet de factuur ‘on hold’
Het betalen van de factuur mag niet, we moeten wachten op een correctie
Na verschillende telfoons, mails bevestigt men dat de factuur nog steeds ‘on hold’ staat
Een uurtje nadien worden alle 10 nummers zonder verder verwittigen afgesloten
Orange eist de onmiddelijke betaling van de factuur (de fout zal men later wel rechtzetten). En belooft een reactivatie van de nummers binnen het half uur.
De factuur wordt tegen alle afspraken in onmiddellijk betaald
Intussen zijn we 4 dagen verder en nog steeds geen werkende nummers.
Dit is hoe business klanten behandeld worden bij Orange ...
Nog iemand leuke ervaringen???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Voor zoiets bestaat er een ombudsdienst ..
Niet vergeten dat wij hier zelf ook allemaal gewoon klanten zijn, wij kunnen hier verder helemaal niet mee helpen buiten onze morele steun verlenen ...
Voor zoiets bestaat er een ombudsdienst ..
Niet vergeten dat wij hier zelf ook allemaal gewoon klanten zijn, wij kunnen hier verder helemaal niet mee helpen buiten onze morele steun verlenen ...
Bedankt voor de reactie
ik wou hier even aankaarten hoe (on)professioneel Orange met klanten omgaat