Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-06-22 06h21
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
op dinsdag krijg ik melding dat ik bijna 80% van mn mobielinternet heb opgebruikt. Woensdag krijg ik terug een melding dat mijn bundel bijna opgebruikt is. Dag later dus donderdag 02.06 check ik mijn orange app en zie ik dat ik 180€ over mijn budget zit! Ik zet hierna gelijk mijn internet uit en stuur mijn werkgever dezelfde moment nog een email ( werkabonnement). Vrijdag 03.02 krijg ik pas 2 smsen dat mijn minuten/smsjes bundel is opgebruikt( wat niet het geval is) en een sms dat ik 50€ over mijn budget zit, terwijl er in de app 180€ stond. Dus bekijk ik mijn app terug en zie ik dat er een bedrag aangerekend zal worden van 850€!! Hoe is dit mogelijk? Ik kreeg pas 2 dagen later een melding dat ik maar 50€ over mijn budget zit en dit terwijl ik opmerkte dat ik 180€ over mijn budget zat en mijn werkgever direct emailde? Kan iemand mij hierbij aub helpen? Hoe kan ik dit oplosssn?
Groetjes
axin
@Axin een goedemorgen,
daar kunnen wij je niet veel verder mee helpen hoor!
Neem contact op met het nr 5000 maar beter is via
FB-Messenger een bericht te sturen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Dankjewel Josette, ik ga is proberen 🥲