annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer Esim te zien in je klantenzone?

Topic gestart op: 04-06-22 10h18

Antwoorden: 3 antwoorden

inFAMOUS
Ervaren verkenner

Wanneer Esim te zien in je klantenzone?

Gezien je nu via de MyOrange app je Esim kan activeren zonder probleem, vraag ik me af wanneer gaan we onze QR code zien in de klantenzone op Orange.be?

De reden waarom ik dit vraag is , stel je hebt een Esim geactiveerd via de MyOrange app , maar je moet bv je smartphone resetten , dan is er geen mogelijkheid meer om je QR code opnieuw aan te vragen via je klantenzone.

 

Groeten

Labels (3)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
inFAMOUS
Ervaren verkenner

@patrick2 

Stel dat je smartphone scherm kapot is en je Esim hebt laten activeren via MyOrange , dan heb je toch een probleem? daarom mijn vraag of je Esim ook kon zien in je klantenzone.

 

Groeten

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@inFAMOUS 

Op die manier heb je dan wel een probleem ja dat klopt. 

Weet wel dat ze er mee bezig zijn om dit in de klantenzone te krijgen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@inFAMOUS 

Via de klantenzone niet maar je kan wel via de MyOrange app je E-Sim overzetten naar een ander toestel of deze opnieuw activeren via de app. ( denk ik ) 

ik zou er nog eigenlijk wat testen mee willen doen aangezien ik de mogelijkheden heb maar nu geen tijd heb. Dus denk dan er aan de E-Sim overzetten naar een ander toestel , lees mijn andere IPhone. Ook het activeren al dan deactiveren. Dus heb nog wat werk enkel nog wat tijd vrij maken voor die testen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen