Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-19 15h51
Antwoorden: 88 antwoorden
Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.
Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!
Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?
mvg,
Aquaman
Dus, dit betekent dat elke keer dat je facetime en imessage gebruikt, je stuurt een bericht naar 328082
We hebben dit ook gehad, er waren dit maand meer dan 300 berichten gestuurd naar 328082, allemaal niet berekend. Het toestel is nieuw sinds eind december. ik heb ook 5000 gevraagd en ze vinden niks. Het probleem is dat je geen 'stop' kan sturen want de berichten zijn van ons toestel gestuurd en niet ontvangen. ik heb 'help' naar de nummer gestuurd om achter te halen wie of wat er achter zit maar heb geen antwoord gekregen
Ik vind het ook vreemd want in vorige maanden waren er zo af en toe een of twee maar nu in februari zijn er plots 300.