Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-02-19 15h51
Antwoorden: 88 antwoorden
Sinds de preciese dag dat ik mijn nieuwe tablet in gebruik genomen heb, worden er bijna dagelijks één of meerdere "speciale sms'en" verzonden naar het verkort nummer 328082.
Op mijn gedetaillerde factuur staat dit vermeld met datum, uur, nummer en bestemmeling.
Gelukkig voor mij zijn dit iedere keer 'Gratis diensten' maar toch lijkt me dit zeer vreemd.
Op het oproepnummer 5000 kon men geen antwoord geven hoe dit komt of waarom dit gebeurt!
Heeft er hier al iemand dit fenomeen gehad?
Wat is het precies, kan ik dit stoppen, wie schuilt achter dat nummer?
mvg,
Aquaman
Ja, dat had ik begrepen, maar dit is wel het enige dat ik erover gevonden heb. En het kan toch geen kwaad als je eens "help" naar dit nummer stuurt? Het kost niks en wie weet krijg je wel interessante info.
Vraagje: heb jij die tablet nieuw gekocht? In een winkel? Zou het eventueel kunenn dat iemand anders die tablet gebruikt heeft voro een bedrijf met reclamedoeleinden?
Kun je nergens in de settings een service of een app vinden die je niet kent of die jij zeker niet geïnstalleerd hebt en niet bij de tablet hoort?
Het betreft een gloednieuwe Samsung S4 tablet die ik zelf heb uitgepakt en opgestart.
Er staan geen spelletjes of reclamezaken op.
Het vreemde eraan is dat het niet ALLE dagen en verschillend van 1 tot 50 communicaties per dag verzendt.
De uren van verzenden zijn ook niet opvolgend.
Ik weet niet of je de Franse taal machtig bent, maar ik heb dit ook nog gevonden op de franstalige versie van Tribe:
https://community.orange.be/t5/Mon-compte-et-ma-consommation/Quel-est-ce-numero-328082/td-p/11220