annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbeperkt bellen zelfde tariefplan

Topic gestart op: 02-02-20 16h30

Antwoorden: 4 antwoorden

shellytme1
Rekruut scout

Onbeperkt bellen zelfde tariefplan

Ik heb al reeds enkele maanden de herlaadkaart tempo giga en daarbij kon je onbeperkt bellen naar hetzelfde tariefplan nu heb ik gisteren herladen terug maar die optie is opeens weg ? Als ik dit uittest bel ik niet meer gratis naar iemand met hetzelfde tariefplan maar op de site bij herlaadkaarten staat er dit wel nog als optie bij ? Op mijn klantenzone vind ik ook nergens hoe dit komt of hoe ik het moet oplossen kan iemand helpen ? 

Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
NaughtyByNature
Leidende verkenner

@shellytme1 @Als je je inlogt op jouw klantendienst, kan je dan niet in de sectie extra opties, nakijken of deze optie geactiveerd is / te activeren is?

indien niet dan is inderdaad zoals reeds eerder vermeld, de beste oplossing om contact op te nemen met de klantenservice via 5000/Twitter/Messenger

Greetzzz...

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Ik heb al reeds enkele maanden de herlaadkaart tempo giga en daarbij kon je onbeperkt bellen naar hetzelfde tariefplan nu heb ik gisteren herladen terug maar die optie is opeens weg ? Als ik dit uittest bel ik niet meer gratis naar iemand met hetzelfde tariefplan maar op de site bij herlaadkaarten staat er dit wel nog als optie bij ? Op mijn klantenzone vind ik ook nergens hoe dit komt of hoe ik het moet oplossen kan iemand helpen ? 

Hallo @shellytme1,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@shellytme1  dus van Tempo Giga naar Tempo Giga is onderling gratis bellen. Moest je naar mij bellen , heb geen tempo Giga , gaat het van je belminuten af. Moest je hiermee problemen hebben dan zou ik de klantendienst contacteren nummer 5000. Zij moeten dit intern nakijken wat er fout gaat , waarschijnlijk de routering maar goed wie ben ik he 🙂 Misschien zijn er nog andere die hetzelfde probleem ervaren. Het kan ook iets algemeen zijn en dat u nu de eerste bent die het opgemerkt heeft . Dus bel zeker de eens de klantendienst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@shellytme1 

Inderdaad, die "promo" staat inderdaad nog steeds op de Orange website. Joe zou dus nog steeds onbeperkt en kostenvrij moeten kunnen bellen naar andere Tempo Giga klanten. Goed opletten, enkel Tempo Giga, niks anders; Al de rest is betalend.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen