annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongevraagd abonnement aangepast door orange

Topic gestart op: 20-07-20 12h29

Antwoorden: 15 antwoorden

Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Ongevraagd abonnement aangepast door orange

OPGELOST

Een tijdje geleden werd een van onze 5 gsm abonnementen ongevraagd omgezet naar een go tarief. Voorheen had onze dochter 3gb data voor 15€, gecombineerd in ons love pack met internet - tv - 5 gsm’s, en nu nog slechts 500mb voor 10€. Het gaat me niet om die 5€ maar over het feit dat we daar niet om gevraagd hebben en nu volgens de klantendienst enkel op te lossen valt door bij te betalen. We zijn heel tevreden van orange maar had dit toch graag opgelost gezien. Ik weet niet waarheen met mijn klacht, vandaar dat ik eerst via deze weg wil proberen. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrickp  bij Orange heb je geen klachten dienst meer. Vroeger meen ik te weten dat deze er was en dan te bereiken via email maar het email verkeer is gestopt bij Orange. Misschien kan je je wenden tot test aankoop of de ombudsdienst voor telecommunicatie. Die laatste zit in Brussel en zal je kunnen helpen met geschillen tussen jou en je provider. Zij zullen je aanvraag bekijken door middel van een dossier en zullen na een x aantal dagen terug contacteren. Of het ook daadwerkelijk een oplossing bied geen idee van natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Dankjewel Patrick!

Ik ga dat doen. Het lijkt me best om deze topic hier af te sluiten om niet te veel hinder te veroorzaken, dat is het laatste wat ik wil. 
Nogmaals dank voor je eerlijke antwoorden!! 

mvg Patrick. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Patrickp  hinder ga je zeker niet veroorzaken. Iedereen wil een oplossing dus ook voor jou antwoord ik op je vraag. Moest je toch nog vragen hebben stel ze gerust hoor geen probleem. Zal zien en helpen waar ik kan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Thanks!! 

patrick2
Wijze
Wijze

@Patrickp  ik begrijp jou frustratie volkomen. Als dit door een fout van je provider komt snap ik dat je graag een oplossing ziet. Maar aangezien de bestaande oplossing er niet meer is zal er een alternatief geboden kunnen worden. Je zou bijvoorbeeld 500 MB extra kunnen vragen elke maand zodat je weer op die 1 GB per maand zit. Of ze er mee akkoord gaan dat betwijfel ik want zo rap gaan ze dat niet doen. 

Of een overstap je probleem oplost betwijfel ik ook hoor. Ik heb Telenet thuis en daar is het ook niet koek en ei zoals we dat zeggen. Ik ben ook hard aan het nadenken naar Orange te gaan met heel de boel. Ben tevreden met de gsm's bij Orange en daar kan de rest bij verwelkomd worden. Maar het is jou keus natuurlijk daar kan ik niet over oordelen ik kan je enkel raad en advies geven. Wat ik wel weet is dat vele mensen een overstap doen naar een andere Provider en de dag erna spijt hebben. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Klachten kan je beter neerleggen bij de klantendienst.

 

Dit is een forum waar klanten en niet klanten mekaar helpen bij advies en problemen.

Leden met de meeste pluimen