annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongevraagd abonnement aangepast door orange

Topic gestart op: 20-07-20 12h29

Antwoorden: 15 antwoorden

Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Ongevraagd abonnement aangepast door orange

OPGELOST

Een tijdje geleden werd een van onze 5 gsm abonnementen ongevraagd omgezet naar een go tarief. Voorheen had onze dochter 3gb data voor 15€, gecombineerd in ons love pack met internet - tv - 5 gsm’s, en nu nog slechts 500mb voor 10€. Het gaat me niet om die 5€ maar over het feit dat we daar niet om gevraagd hebben en nu volgens de klantendienst enkel op te lossen valt door bij te betalen. We zijn heel tevreden van orange maar had dit toch graag opgelost gezien. Ik weet niet waarheen met mijn klacht, vandaar dat ik eerst via deze weg wil proberen. 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrickp  bij Orange heb je geen klachten dienst meer. Vroeger meen ik te weten dat deze er was en dan te bereiken via email maar het email verkeer is gestopt bij Orange. Misschien kan je je wenden tot test aankoop of de ombudsdienst voor telecommunicatie. Die laatste zit in Brussel en zal je kunnen helpen met geschillen tussen jou en je provider. Zij zullen je aanvraag bekijken door middel van een dossier en zullen na een x aantal dagen terug contacteren. Of het ook daadwerkelijk een oplossing bied geen idee van natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrickp  je kan dat proberen. Of het iets gaat opleveren weet ik niet , de ervaring die ik heb als oud Telenet medewerker weet ik enkel dat dit soort lastig zijn op te lossen. Waar doel ik dan op , op iets dat niet meer verkocht wordt. Natuurlijk heb ik in het verleden zo nog dingen gezien en meegemaakt maar een oplossing is moeilijk hoor. Maar nogmaals je kan het altijd proberen en zien wat deze kunnen doen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Ik weet dat t ne moeilijke zal worden. Ze hadden dit gewoon niet mogen doen... 

het is gewoon jammer. Ik ben zeer tevreden van de diensten van Orange en betreur dat ze zich hierin laten kennen. Het gaat hier niet om een fysiek product maar een tariefplan.... 

voor alles is een oplossing, maar ze moeten er oren naar hebben. 

een laatste optie zou zijn om met alles te verhuizen naar een andere provider, maar nogmaals dit is niet correct verlopen en daar heb ik moeite mee... 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Patrickp  goedemorgen,

ook ik ben van mening net als @patrick2 dat Orange dat niet uit zichzelf doet! 

Wat wel kan is dat die nummers  van je zoon en dochter op dezelfde account staan en dan

kan zoiets automatisch gebeuren.

Overgaan naar een ander ben je vrij van, maar overal gebeuren

er fouten, we zijn allemaal mensen, géén robots.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Patrickp
Gewaardeerd verkenner

Inderdaad, iedereen maakt fouten, maar zet ze recht!! 
Als je mijn verhaal gelezen hebt, wat ik betwijfel, dan staat er dat alles in een love pakket zit. Alle drie de kinderen hebben (of hadden) hetzelfde abonnement waarvan er nog steeds eentje op het oude staat, dus dat klopt niet. 
Ik ben niet op zoek naar uitgesproken meningen uit een eenrichtingsweg, en zal mijn vraag anders formuleren: elk bedrijf, normaal gezien toch, heeft een klachten dienst. Is er iemand die me deze contactgegevens kan of wil bezorgen? Die van de klantendienst heb ik, dit ter info.

Ik heb overal gezocht en ergens op dit forum staat dat je dat best doet via test-aankoop, klopt dat?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Patrickp  bij Orange heb je geen klachten dienst meer. Vroeger meen ik te weten dat deze er was en dan te bereiken via email maar het email verkeer is gestopt bij Orange. Misschien kan je je wenden tot test aankoop of de ombudsdienst voor telecommunicatie. Die laatste zit in Brussel en zal je kunnen helpen met geschillen tussen jou en je provider. Zij zullen je aanvraag bekijken door middel van een dossier en zullen na een x aantal dagen terug contacteren. Of het ook daadwerkelijk een oplossing bied geen idee van natuurlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen