Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-10-19 15h04
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hello
Via volgende link wilde ik klant worden
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/herlaadkaarten/tempo-easy
Middels te klikken op :
Tempo Easy worden
Daarna op pijltje naar beneden :
1. Bestel je simkaart online
Daarna klikken op :
online bestelformulier
Daarna volgende melding :
Temporarily Unavailable
We are aware of the issue and are working hard to fix it. Thank you for your patience.
Mijn vraag : Graag uitleg want ik wil wachten - na 1 week nog steeds hetzelfde.
Jullie mogen dat online formulier opsturen aan :
Mijn e-mail adres , terug te vinden in deze registratie
Thanks
Opgelost! Ga naar de oplossing.
OK, dat is uw goed recht, en tweemaal nadenken alvorens te beslissen is een wijs besluit.
En als ik u goed begrijp is het de helpdesk zelf van Orange die ons, Tribers, cowboys noemt? Wel, ik zal maar geloven in de goedheid van de mens en dit beschouwen als een kwinkslag naar dit forum, dat Tribe heet en waar indianengraden uitgedeeld worden.
Beter zo dan met een slecht gevoel gaan slapen ....
OK, dat is uw goed recht, en tweemaal nadenken alvorens te beslissen is een wijs besluit.
En als ik u goed begrijp is het de helpdesk zelf van Orange die ons, Tribers, cowboys noemt? Wel, ik zal maar geloven in de goedheid van de mens en dit beschouwen als een kwinkslag naar dit forum, dat Tribe heet en waar indianengraden uitgedeeld worden.
Beter zo dan met een slecht gevoel gaan slapen ....