annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onmogelijk mijn factuur betalen

Topic gestart op: 04-01-21 19h16

Antwoorden: 1 antwoord

Jbracke2003
Aspirant verkenner

Onmogelijk mijn factuur betalen

Beste, 

ik heb als tiener mijn rekeningen een paar keer niet kunnen betalen. Na een tijd zette Orange mijn diensten stop en kon ik geen berichten meer ontvangen of versturen. Ik wil graag mijn rekeningen betalen maar ik moet opnieuw inloggen op My Orange app en hierbij heb ik een code nodig die verstuurd word via berichten. Na wat opzoek werk ontdekte ik dat ik mijn facturen kon betalen via de Klanten Zone, toen ik een account wou aanmaken moest ik uiteraard verifiëren met een berichtje gestuurd naar mijn nummer, berichtjes die ik niet kan ontvangen. Ondertussen loopt mijn abonnement al een maand door zonder dat ik het heb kunnen gebruiken of kunnen betalen. Ik zou graag zo snel mogelijk mijn rekening betalen zodat ik kosten kan voorkomen waarbij ik mijn abonnement niet kan benutten. Aangezien dit de enige efficiënte manier is om een vraag te stellen hoop ik op een snel antwoord. Ik dank u.

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@Jbracke2003  goedenavond. 

Deze krijg je eerst.

 

TagKerst.jpg

Wij kunnen jè aan deze vraag niet helpen.

Je kan nr 5000 telefoneren

of via FB en via Messenger een

bericht doen. 

https://m.facebook.com/OrangeBelgium/

Succes. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen