Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-21 19h16
Antwoorden: 1 antwoord
Beste,
ik heb als tiener mijn rekeningen een paar keer niet kunnen betalen. Na een tijd zette Orange mijn diensten stop en kon ik geen berichten meer ontvangen of versturen. Ik wil graag mijn rekeningen betalen maar ik moet opnieuw inloggen op My Orange app en hierbij heb ik een code nodig die verstuurd word via berichten. Na wat opzoek werk ontdekte ik dat ik mijn facturen kon betalen via de Klanten Zone, toen ik een account wou aanmaken moest ik uiteraard verifiëren met een berichtje gestuurd naar mijn nummer, berichtjes die ik niet kan ontvangen. Ondertussen loopt mijn abonnement al een maand door zonder dat ik het heb kunnen gebruiken of kunnen betalen. Ik zou graag zo snel mogelijk mijn rekening betalen zodat ik kosten kan voorkomen waarbij ik mijn abonnement niet kan benutten. Aangezien dit de enige efficiënte manier is om een vraag te stellen hoop ik op een snel antwoord. Ik dank u.
@Jbracke2003 goedenavond.
Deze krijg je eerst.
Wij kunnen jè aan deze vraag niet helpen.
Je kan nr 5000 telefoneren
of via FB en via Messenger een
bericht doen.
https://m.facebook.com/OrangeBelgium/
Succes.