annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onmogelijk om 10 euro te herladen?

Topic gestart op: 11-03-19 17h39

Antwoorden: 5 antwoorden

Italia
Aspirant verkenner

Onmogelijk om 10 euro te herladen?

OPGELOST

Via My Orange wil ik een herlading doen voor mijn gsm voor een bedrag van 10 euro. Echter, wanneer de betaling doorgestuurd wordt naar bancontact/payconicq, wordt een bedrag van 15 euro ter betaling voorgelegd. Het is mij dus onmogelijk om voor 10 euro te herladen en ook slechts 10 euro te betalen. Ik probeerde dit reeds via verschillende toestellen (gsm's en laptop) en op verschillende tijdstippen, echter met steeds hetzelfde resultaat. Tot vorige maand lukte dit altijd zonder enig probleem. In de Orange shop hoopte ik op een oplossing hiervoor maar daar had men niet echt een uitleg. Intussen kan ik nog steeds niet correct herladen. 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Via My Orange wil ik een herlading doen voor mijn gsm voor een bedrag van 10 euro. Echter, wanneer de betaling doorgestuurd wordt naar bancontact/payconicq, wordt een bedrag van 15 euro ter betaling voorgelegd. Het is mij dus onmogelijk om voor 10 euro te herladen en ook slechts 10 euro te betalen. Ik probeerde dit reeds via verschillende toestellen (gsm's en laptop) en op verschillende tijdstippen, echter met steeds hetzelfde resultaat. Tot vorige maand lukte dit altijd zonder enig probleem. In de Orange shop hoopte ik op een oplossing hiervoor maar daar had men niet echt een uitleg. Intussen kan ik nog steeds niet correct herladen.

Ugh @Italia,

 

We ondervinden momenteel een storing, waarbij inderdaad 15 euro wordt afgehouden van je rekening. De Orange-stamleden werken de klok rond om dit probleem op te lossen.

 

Wij raden je aan om te herladen via de website.

 

Bedankt voor je begrip & geduld!

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totems Saluut 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Via My Orange wil ik een herlading doen voor mijn gsm voor een bedrag van 10 euro. Echter, wanneer de betaling doorgestuurd wordt naar bancontact/payconicq, wordt een bedrag van 15 euro ter betaling voorgelegd. Het is mij dus onmogelijk om voor 10 euro te herladen en ook slechts 10 euro te betalen. Ik probeerde dit reeds via verschillende toestellen (gsm's en laptop) en op verschillende tijdstippen, echter met steeds hetzelfde resultaat. Tot vorige maand lukte dit altijd zonder enig probleem. In de Orange shop hoopte ik op een oplossing hiervoor maar daar had men niet echt een uitleg. Intussen kan ik nog steeds niet correct herladen.

Ugh @Italia,

 

We ondervinden momenteel een storing, waarbij inderdaad 15 euro wordt afgehouden van je rekening. De Orange-stamleden werken de klok rond om dit probleem op te lossen.

 

Wij raden je aan om te herladen via de website.

 

Bedankt voor je begrip & geduld!

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

🏹 Totems Saluut 🏹

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Als ge € 15 betaalt, krijgt ge dan ook € 15 tegoed of slechts € 10?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Italia
Aspirant verkenner

Ik heb de betaling afgebroken omdat ik geen €15 wou betalen en maar €10 krijgen. Vervolgens ben ik bij Orange shop gaan informeren maar daar bleef men mij het antwoord schuldig. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Italia 

Het werkt inderdaad niet naar behoren, maar nu denk ik wel dat als de betaalapp €15 aangeeft dat je wel degelijk ook €15 beltegoed gaat krijgen hoor.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen