Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-02-19 20h15
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, Op donderdag 21/02/2019 hebben we omstreeks 17 u 04 een herlaadbeurt voor 15 euro online betaald, het bedrag werd reeds van onze rekening genomen, maar het belkrediet werd nog niet aangepast, kan U dit nakijken ? Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Dit is in orde nu! Het heeft wat geduurd, maar het bedrag werd gisteren alsnog opgeladen. Bedankt voor de opvolging.
Pascale
Heb vandaag hetzelfde probleem, om iets na 17h herladen en nog steeds geen belkrediet.
is alles oké nu?
Beste,
Dit is in orde nu! Het heeft wat geduurd, maar het bedrag werd gisteren alsnog opgeladen. Bedankt voor de opvolging.
Pascale
@PascaleV schreef:
Beste,
Dit is in orde nu! Het heeft wat geduurd, maar het bedrag werd gisteren alsnog opgeladen. Bedankt voor de opvolging.
Pascale
Ja, een beetje geduld helpt nogal dikwijls hier ....