Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-09-22 20h50
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na meerdere jaren klant te zijn bij Orange is nu plots veel verbruikt buiten m'n databundel.
Dit is nog nooit voorgekomen, de limiet is nog nooit bereikt geweest.
Volgens Tribe en vriendinnen van m'n moeder ben ik niet het enige slachtoffer hiervan.
Is er een algemene fout of dergelijke?
Volgens de telefonische klantendienst (die een hel is om te bereiken...) zou een dossier aangemaakt zijn om na te kijken wat gaande is en eventueel te compenseren.
Echter heb ik hier niets meer over gehoord, ook geen e-mail ter bevestiging ofzo.
Na de telefonische ervaring betwijfel ik ten zeerste dat er echt een dossier aangemaakt is.
Verder is 4G/5G zelfs niet beschikbaar geweest voor enkele weken wat absurd is, dit samenlopend met een extra aanrekening van iets meer als 60€.
Welke stappen kan ik nog ondernemen? het voelt alsof het niet serieus genomen word.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na nogmaals de chat te hebben gecontacteerd en een 1u30 in een winkel gewacht te hebben om met een persoon te spreken heeft orange een creditering toegekend.
Blij met de oplossing, maar het aantal uren dat het heeft gekost om het gedaan te krijgen is te gek voor woorden.
FYI: in de winkel kunnen ze blijkbaar niks doen buiten je een case number meegeven dat aangemaakt zou moeten zijn na jouw telefonisch gesprek.
De case zelf kunnen ze blijkbaar ook niet openen.
Als je het gevoel hebt dat je niet geholpen bent telefonisch, zijn er 3 customer service personen beschikbaar in fysieke winkels, namelijk 1 in antwerpen (groenplaats/meir), 1 in brussel en 1 in een andere stad.
Ja, je las dat goed, 3.
De verkopers/contactpersonen in de winkel krijgen blijkbaar de horrorverhalen van de klantendienst dagdageljks binnen.
Voor andere mensen met dit probleem, blijven volhouden, klantendienst heeft letterlijk NIETS gedaan wat gevraagd werd maar dit werd wel via chat rechtgezet.
met NIETS bedoel ik dan ook echt NIETS. De case was niet correct aangemaakt, de limiet die aangepast moest worden was niet aangepast, het dossier dat aangemaakt moest worden om een creditering te krijgen was niet correct aangemaakt.
Als je geen e-mail bevestiging krijgt van iets, dan is het ook niet gebeurd, deze worden vrijwel meteen verzonden.
Chat lijkt dan veruit de beste optie aangezien de kans groot is dat je in een winkel NIET verdergeholpen KAN worden, en de telefonische klantendienst heeft nog geen enkele keer iets gedaan gekregen voor mij in het verleden, ook niet deze keer.
Nogmaals dank voor de snelle antwoorden @patrick2
Succes aan iedereen met hetzelfde probleem!
We proberen te helpen waar mogelijk is maar jammer genoeg kunnen we niet met alles helpen. Dit soort specifieke zaken kunnen wij niet bekijken en dan zou iemand het ook al toevallig aan de hand moeten hebben gehad.
Dat er van Orange zelf hier niemand kan helpen ja dat is op geen enkel community dat ik weet. Meestal worden dit soort forums gemaakt voor en door klanten. Dus elkaar helpen daar waar kan maar soms moet je technische diensten inschakelen of de facturatie diensten. En dat enkel door dat een klant zelf belt of via een andere weg contact zoekt.