annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterecht verbruik buiten bundel nr **bleep**6

Topic gestart op: 28-12-22 11h10

Antwoorden: 9 antwoorden

Paulette
Aspirant verkenner

Onterecht verbruik buiten bundel nr **bleep**6

ik heb op 24 december 2022 melding gekregen van een onterecht verbruik buiten bundel , nl 283,53 € , betrof een uitgaand gesprek naar Tunesië 

eerst was er een oproep vanuit Tunesië , die ik niet aangenomen heb , ik heb nog een telefoon gedaan naar een Belgisch nr , dan kwam er een melding (25 dec ) dat ik 50€ buiten mijn bundel was , even later was dit bedrag 283,53€ geworden , blijkbaar was er een paar uur naar Tunesië gebeld , maar niet door mij en niet door mijn iPhone , die was de ganse tijd bij mij .

graag vernam ik van u wat dit betekend en hoe dit verder gaat evolueren , 

ik zou het als goede klant Orange zeer kwalijk nemen als er geen positieve reactie kom

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Paulette
Aspirant verkenner

Morgen laat ik door de politie een vaststelling doen van oneigenlijk gebruik door derden

met dit formulier + de bewijzen dat er liefst 3 maal een poging werd gedaan om naar Tunesië te bellen nl 24 dec 1 maal , 25 dec nogmaals kort ,25 dec derde maal mislukte verbinding , denken ze nu bij Orange nog dat wij telkens zelf Bellen ?

oplossen voor er meer ruchtbaarheid aan gegeven wordt beste Orange , slechte (media) reclame !!!!!

succes voor de andere slachtoffers

paulette

0 pluimen
Nic3
Aspirant verkenner

hai paulette

 

wat een vervelende situatie,dus je moet de factuur wel betalen

heeft orange dit geadviseerd om naar de politie te gaan?

Kan het geblokkeerd worden dat er uitgaande oproepen op jouw kosten gemaakt worden of moet je een nieuw nummer aanvragen?

Mijn moeder moet nog tot 17 jan wachten tot haar factuur komt dus zou erg vervelend zijn als er nog vaker op haar kosten gebeld word tot die tijd.

 

iig erg bedankt voor je terugkoppeling.

0 pluimen
Nic3
Aspirant verkenner

Hai Paulette 

 

dat antwoord kreeg mijn moeder ook idd maar nu weet ze niet of het nog een keer gaat gebeuren , dadelijk krijgt ze rekeningen van een paar honderd euro .

nu was er al voor €100 gebeld .

toch een vreemd verhaal dat er zomaar op jouw kosten gebeld kan worden ..

 

maar dank voor je snelle reactie 

0 pluimen
Paulette
Aspirant verkenner

Aan Nick 3

er is ons via het nr 5000 gevraagd te wachten tot de faktuur er is ttz +- 6januari 

we weten verder niks , reeds 2 maal kreeg ik datzelfde antwoord

Paulette

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen