annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mobiele abonnementen - Special Edition / Go Light Special edition

Topic gestart op: 06-01-23 13h50

Antwoorden: 5 antwoorden

Kenny_VdS
Aspirant verkenner

Mobiele abonnementen - Special Edition / Go Light Special edition

OPGELOST

Ik ben platinum klant (reeds meer dan 15 jaar) en momenteel heb ik een gewoon mobiel abonnement 'Go Light' van € 11 per maand. Nu zag ik in de mail de aankomende prijsstijgingen vanaf 2023 en mijn oog viel op een ander type abonnement, namelijk de 'Go Light Special edition'.

Orange_mobiel_abonnement.jpg

Ik vind nergens op de website verduidelijking omtrent dit type abonnement.

Dus wat is het verschil tussen een gewoon 'Go Light' abonnement en een 'Go Light Special edition'?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Kenny_VdS 

Voor de duidelijkheid , de special edition zijn voor klanten die nu intekenen en dus een levenslange korting krijgen op hun abonnement.  Voor de bestaande klanten blijven de nieuwe tarieven gelden als ook hun abonnement wat ze nu hebben. 

Dus stel ik teken nu in op een Go intense special edition betaal ik € 25 per maand in plaats van €35. 

Maar die actie loopt niet meer lang hoor die is bijna gedaan als ik het goed voor heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Kenny_VdS 

Voor de duidelijkheid , de special edition zijn voor klanten die nu intekenen en dus een levenslange korting krijgen op hun abonnement.  Voor de bestaande klanten blijven de nieuwe tarieven gelden als ook hun abonnement wat ze nu hebben. 

Dus stel ik teken nu in op een Go intense special edition betaal ik € 25 per maand in plaats van €35. 

Maar die actie loopt niet meer lang hoor die is bijna gedaan als ik het goed voor heb. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kenny_VdS
Aspirant verkenner

Ik had zo al een vermoeden dat dat voor nieuwe klanten zou zijn... Beetje jammer dat ik nergens meer informatie vind of dat ze dit niet vermelden naast special edition*

*enkel voor nieuwe klanten van ... tem ...

Bedankt voor je antwoord Patrick!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Kenny_VdS 

Deze info is te vinden op de website 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kenny_VdS
Aspirant verkenner

Niet direct gevonden 🙂

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen