annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterecht verbruik buiten bundel nr **bleep**6

Topic gestart op: 28-12-22 11h10

Antwoorden: 9 antwoorden

Paulette
Aspirant verkenner

Onterecht verbruik buiten bundel nr **bleep**6

ik heb op 24 december 2022 melding gekregen van een onterecht verbruik buiten bundel , nl 283,53 € , betrof een uitgaand gesprek naar Tunesië 

eerst was er een oproep vanuit Tunesië , die ik niet aangenomen heb , ik heb nog een telefoon gedaan naar een Belgisch nr , dan kwam er een melding (25 dec ) dat ik 50€ buiten mijn bundel was , even later was dit bedrag 283,53€ geworden , blijkbaar was er een paar uur naar Tunesië gebeld , maar niet door mij en niet door mijn iPhone , die was de ganse tijd bij mij .

graag vernam ik van u wat dit betekend en hoe dit verder gaat evolueren , 

ik zou het als goede klant Orange zeer kwalijk nemen als er geen positieve reactie kom

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Nic3
Aspirant verkenner

Hallo,

mijn moeder heeft precies hetzelfde ervaren , op 31 Dec is er een uur gebeld naar Tunesië op haar kosten .

heeft u al een oplossing gekregen hiervoor?

m vr gr Nic

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nic3 

En wat als je moeder een inkomend gesprek heeft genomen van die zogenaamde calls over microsoft of iets dergelijks ? Kan perfect zijn dat ze daar de factuur voor aanrekenen dat soort mensen bellen via centrales en je kan in de val daarmee lopen. 

Bij dit soort dingen is het moeilijk om een oplossing er voor te vinden er staat immers zwart op wit dat je moeder dat gebeld heeft. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Nic3
Aspirant verkenner

Mijn moeder heeft de oproep niet opgenomen en niet teruggebeld , net als Paulette schrijft, die heeft ook ge oproep niet opgenomen en toch word er op haar rekening naar Tunesië gebeld .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Nic3 

Dat is dan wel vreemd want elk gsm nummer is uniek en daar zou dus niemand anders gebruik van kunnen maken , tenzij gehackt , spoofing en dergelijke ja dan kan dat wel. 

Het is ook met dit soort dingen lastig te bewijzen dat de persoon die dit nummer beheert het ook daadwerkelijk niet heeft gedaan daar moeten veel bewijzen voor komen. En een uitgaande oproep wordt geregistreerd ongeacht wie dit doet. Kan ook iemand zijn die bij je moeder geweest is en heeft gebeld je weet nooit. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Paulette 

Als je wil dat Orange dit bekijkt zul je de klantendienst moeten contacteren. Dit is een forum van en voor klanten maar dergelijke vragen om dingen te bekijken kunnen wij niet oplossen. Beste is te bellen of via Messenger via Facebook te sturen als je een account hebt of via Twitter. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen