Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-11-22 14h29
Antwoorden: 4 antwoorden
Ik heb een onterechte factuur ontvangen , zogezegd ben ik heel erg fel uit mijn abonnement van de 4G gegaan.
Mijn 4G was op dus heb een paar keer buiten abonnement op 4G gezeten. Maar bij mijn eerste verwittiging dat ik aan een bepaald bedrag nu surf heb ik amper nog op de 4G gezeten denk 5x? En moet hier nu ineens een factuur betalen van 93€ gaat er over!!!
mijn moeder heeft dit ook voor gehad vorige maand🤬 T lag bij orange.. ik probeer nu al de hele tijd te bellen en krijg niemand aan de lijn. Razend ben ik , ik betaal dit niet.
Zou ook niet blij zijn @Lisav2022
maar je zult het toch met de klantendienst moeten regelen
Bedankt voor uw antwoord.
probleem is gevonden.
@Lisav2022 goedemiddag,
morgen we ook weten welk het probleem was?
Dank U.