Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-02-25 03h47
Antwoorden: 4 antwoorden
Beste leden
Ik heb orange al gebeld Enzo maar telkens opnieuw snappen ze mijn vraag niet of maken ze een dossier nummer op en vragen ze op drie dagen later terug te bellen dan bel ik en bestaat dat dossier nummer niet eens...
Het zit namelijk zo ik bestelde ik totaal via de Google play store 11 dingetjes met een totaal bedrag van 109.04€ dat ik betaalde door middel van de orange factuur, die factuur is inmiddels als betaald door mezelf en ik wou nu dat ze dat bedrag dat de play store terug gaf omdat die applicatie toch niet werkt terug hebben gestort op mijn rekening orange moet dat niet verrekenen met de volgende factuur ik wil dit niet. Google play store indien je een terugbetaling aanvraagt betaalt altijd terug naar de originele betaalmethode dus naar orange is dit al week gestort.
Hoe in godsnaam leg ik dat uit aan orange of hoe kan ik hun bereiken zodat ze het wel degelijk snappen want nu is het aanslepen dat ze doen en ik kan dat geld wel degelijk gebruiken want ik moet andere wasmachine kopen.
Iemand een idee ?
Alvast bedankt! Grtz a white hat.
Hallo,
Het is niet mogelijk wat je wenst. Dit wordt altijd verrekend met de volgende factuur. Dit is niet aan te passen.
Beste toch wel het staat in de disclaimer van orange.be
Heb je een link? Ik vermoed dat dit over kosten en teruggaves van Orange zelf gaat. Daar een teruggave van GP door Orange totaal anders wordt verwerkt dan een credit van eigen producten.
@GoodHacker goedemorgen,
je kan een berichtje doen via FB-Messssenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Wij kunnen je daar verder niet bij helpen.
Heb je deze al gelezen? Klik op de blauwe deze aub?
Succes.